Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 stycznia 2013

Haul kosmetyczny

Witam.

 

Dziś czas na zakupy:)


KUPIONE KOSMETYKI:

1. Kremowy peeling enzymatyczny Soraya. Zawsze uzywam peelingów enzymatycznych ze względu na moja naczynkową cerę i zawsze sięgam po Perfectę, ale z racji tego, że jejnie było wybrałam Sorayę. Cena 2,50zł/10ml.

2. Tonik BIO aloesowy z Ziaji. Przy zakupie toniku kieruję się tylko tym, żeby nie zawierał alkoholu. Nie kupuję drogich toników, ponieważ wg mnie nie robią nic szczególnego z Naszą twarzą, mają tylko odświeżać, Ziaja to robi, więc ja kupiłam. Cena 5,50zł/200mk.

3. Płyn micelarny Bourjois. Ten płyn mam po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Każdy chyba już go zna. Cena 14zł/250ml.

4. Szampon Babydream z Rossmanna. Szampon idealny dla dzieci i dla moich pedzli. Dobrze myje, ma ładny zapach i przede wszystkim niską cenę, 4zł/250ml.

5. 2 antyperspiranty Soraya Fresh i Oxygen. Mają ładne, świeże zapachy i dobrze chronią. Cena 8zł/50ml.


6. Odzywka 8w1 Eveline. Nie jest to moja pierwsza buteleczka i na pewno nie ostatnia. Czytałam wiele opinii o negatywnym działaniu na paznokciach, ja u siebie nie zauważyłam żadnych ubocznych skutków. Wg mnie ma same plusy. Cena 11zł/12ml.

7. Krem na dzień z Ziaji z bio olejkiem z pestek winogron. lubie kremy z Ziaji i często je kupuje, tego kremu akurat nigdy wcześniej nie miałam, moim zdaniem dobrze nawilża i świetnie spisuje się pod makijaż. Cena ok 8zł/75ml.

8. Podkład PAESE Long Cover Fluid. kupowałam ten podkład wcześniej, zanim odkryłam Revlon ColorStay. Dobrze kryje, jest gęsty, ma wygodne opakowanie. Mam go w kolorze 00 porcelana, który chyba niedawno wprowadzili, bo wcześniej nie widziałam tego kolorku. Cena ok 25zł/30ml.

9. Podkład Mineral Silk Lift z Ingrid. kupiłam go przed tym podkładem z Paese, ale kolor 29, który kupiłam okazał się za ciemny dla mnie, może w lato będzie dobry. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii, dlatego chciałam go przetestować. Cena ok 9zł/30ml.

10. Tusz Maybelline the Colossal Volum'Express. Skusiłam się na wersję Cat Eyes, po poleceniu go w filmiku u BASI kupiłam go w promocyjnej cenie 19,99zł/9,5ml.




A może Wy macie jakiś kosmetyk, który kupiłam?
Jeśli tak, to jak się u Was sprawuje?
 


11 komentarzy:

  1. muszę w końcu wypróbować ten płyn micelarny z Bourjois ;) wszyscy tak zachwalają, wiec spróbuję ;P

    póki co moim ulubieńcem jest micel z Eveline, ale zobaczymy może ten go przebije ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze go nie używałam do włosów, ale może w takim razie nie będę próbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten tusz i to już gdzieś prawie pół roku. niedawno jakoś byłam do niego przez moment gorzej nastawiona, bo powoli zaczął wysychać, ale jednak nadal nieźle ciągnie. ogólnie lubię to w nim, że nie kruszy się, a i szczoteczka ładnie łapie rzęsy i je wyciąga, w sumie, z tuszy, które używałam, jest jednym z lepszych, o ile nie najlepszy.
    no i odżywka 8w1 ! właśnie też muszę kupić kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się zaczyna podobać ten tusz:)
    Ładnie podkreśla rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy ;))
    Mam taki sam tusz i podkład i muszę przyznać,że są rewelacyjne..Tusz pozostawia świetny efekt wydłużający i przyciemniający
    a podkład dobrze kryje niedoskonałości ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy :) :). ja kupiłam sobie ostatnio nowy dezodorant Sorayi z serii So Pretty Jest świetny, więc jeśli lubisz ich kosmetyki, a skoro widzę je na zdjęciu to pewnie tak jest to wypróbuj, bo to bardzo fajna nowość

    OdpowiedzUsuń