Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 kwietnia 2013

AA Ultra Nawilżanie krem nawilżający do twarzy

Witam Was.

Dziś przedstawię Wam krem intensywnie nawilżający do cery suchej z AA z serii Ultra Nawilżanie.

Krem kupiłam już jakiś czas temu, na początku marca i tutaj o tym zakupie Wam pisałam.



OD PRODUCENTA:
Krem wyraźnie poprawia stan suchej skóry. Jego skuteczność potwierdziły testy, w których 94% badanych zauważyło u siebie poprawę nawilżenia skóry, a zdaniem 88% krem poprawia także jędrność skóry. Preparat zawiera algi Durvillea antartica z wód Antarktyki, które chronią skórę przed szkodliwym działaniem czynników środowiska oraz przywracają jej właściwą równowagę. Alantonina i D-pantenol działaja kojąco.

 

SKŁAD:

OPAKOWANIE: Krem zamknięty jest w standardowym słoiczku o pojemności 50ml. Krem zabezpieczony był srebrną folią ochronną.




 KONSYSTENCJA I ZAPACH: Krem ma bardzo lekką, ale nie wodnistą konsystencje. Idealnie rozprowadza się na skórze. Bardzo ładnie, delikatnie pachnie.


MOJA OPINIA: Na samym początku muszę wspomnieć o świetnym, zgrabnym słoiczku. Zapach spodobał mi się od pierwszego użycia, jest bardzo delikatny. Konsystencja jest bardzo, bardzo lekka, idealnie rozprowadza się na twarzy. Dobrze współgra z makijażem, nie roluje się, a nakładany na niego podkład świetnie się rozprowadza. Zgadzam się z producentem co do nawilżenia skóry, jak na razie jest dla mnie idealnym nawilżaczem mojej twarzy. Stosuję go na dzień, wcześniej stosowałam też na noc, a rano budziłam się z miękką gładką skórą. nie zauważyłam ujędrnienia skóry, o czym wspomniał producent. Ogromny plus za to, że nie zawiera alergenów, parabenów i barwników. U mnie sprawdza się bardzo dobrze, a mam suchą, naczynkową i skłonną do podrażnień skórę.
Na pewno kiedyś skuszę się na kolejne opakowanie.

CENA: Za ten krem zapłaciłam 9zł/50ml, ale był w promocji z racji zmiany opakowania i chyba formuły. teraz ten krem już w nowym opakowaniu kosztuje ok 16zł.



A czy Wy macie ten krem?
Jeśli tak to jak się u Was spisuje?



12 komentarzy:

  1. Tego jeszcze nie miałam, na razie kupiłam drugi słoiczek Nivea Aqua Effect :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna opcja jak dla mojej mieszanej cery, ale jedynie na noc.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale bardzo by mi sie przydał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście moja skóra nie jest sucha, więc nie potrzebuję tak silnego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam mieszaną cerę i obecnie z AA mam krem na noc. Bardzo fajnie się sprawuje i też spodobało mi się jego opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co używam kremu z Flosleka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam:-)

      może kiedyś skuszę się na tego Flosleka:-)

      Usuń
  7. Wysłałam dzisiaj paczuszke niespodziankowa do Ciebie. Zapomniałam jednak się podpisać blogowym nickiem. Mam nadzieję, że rozpoznasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego kremu :) ale do mojej suchej cery pewnie byłby idealny.

    OdpowiedzUsuń